سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر ساز

نظر

یکی از مهمترین نکاتی که باید پیش از خرید پوستر دیواری مورد توجه قرار گیرد، چگونگی بکارگیری و به عبارت بهتر کاربرد اصولی پوستر دیواری است. این قواعد همگی از هنر دکوراسیون داخلی تبعیت کرده و تا حدی نیز می توان شاهد نفوذ علم روان شناسی در آن بود. کاربرد پوستر دیواری یک مقوله حجیم و گسترده است اما در این مقاله کلیات آن را برای شما شرح می دهیم.

ماهیت فضا را در نظر بگیرید

هر فضا یک ماهیت خاص داشته و این ماهیت آن را در زمره یکی از مکان های رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی قرار می دهد. پوستر دیواری مناسب با مکان های رسمی و غیر رسمی و حتی نیمه رسمی با یکدیگر متفاوت بوده و مشخصات یکسانی ندارند. به عنوان مثال برای طراحی فضای داخلی ساختمان های رسمی باید از پوستر دیواری با رنگ های گرم و صمیمی استفاده کرد ولی برای مکان های اداری باید از پوسترهایی با رنگ متعادل استفاده نمود.

سبک فضا را بشناسید

علاوه بر ماهیت فضا باید به سبک آن نیز توجه کنید. سبک فضای داخلی معمولا در یکی از دسته های سبک مدرن، امروزی و یا کلاسیک قرار می گیرد. هر کدام از این این دسته ها دارای زیرمجموعه های متعددی بوده و هر زیر مجموعه ویژگی های خاصی دارد. به عنوان مثال سبک مدرن در قرن بیستم به مرتب بودن فضا و ترکیب رنگ های ملایم و متعادل تاکید دارد در حالی که سبک مدرن در قرن حاضر به سمت استفاده بیشتر از رنگ های سرد شتافته است.

نقاط کانونی را انتخاب کنید

اصالت تولید پوستر دیواری به طراحی نقاط کانونی توجه داشته است هرچند نمی توان بکارگیری اصولی آن در برخی دیگر از نقاط غیر کانونی را انکار نمود. نقاط کانونی در یک ساختمان ممکن است متعدد و متفاوت باشند به عنوان مثال در بخش پذیرایی می توان دیوار پشت مبلمان را نقطه کانونی دانست و در بخش نشیمن، دیوار پشت تلویزیون را و در خصوص اتاق خواب نیز می توان دیوار پشت تخت خواب را نقطه کانونی دانست. در مکان های اداری نیز دیوار پشت میز رییس و کارمندان و دیوار روبروی ارباب رجوع نقطه کانونی است.

خرید پوستر دیواری از دکور تک

در صورتی که برای یک فضای مشخص اعم از ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری خود مایل به خرید پوستر دیواری هستید ما به شما وب سایت دکور تک را پیشنهاد می دهیم. این وب سایت با فروش پوستر دیواری گام بسیار مهمی در راستای رفع نیاز مشتریان و کاربران به دیوارپوش های لوکس برداشته است. قیمت پوستر دیواری در این فروشگاه کاملا منصفانه بوده با توجه به جنس محصولات در دسته های متفاوتی از ارزان قیمت تا بادوام و گران قیمت قرار می گیرند.

شما می توانید محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنید و یا اینکه آن را سفارش دهید. محصول خریداری شده پس از دو روز به آدرس شما ارسال شده و در صورت درخواست شما توسط نصابان حرفه ای دکور تک نصب می گردد. لازم به ذکر است که هزینه نصب با قیمت پوستر دیواری متفاوت بوده و به صورت جداگانه اخذ می گردد.